Godmorgon!


Allt bra med er? Själv Sitter och lyssnar till den fantastiska rockgruppen; Bijelo Dugme - ah dem vet verkligen hur man piggar upp folk. Nej jag har inte berättat att dem kommer till Malmö 8/11, och så klart ska jag och min bästa vän med några till se dem - underbart! <3
Igår var nog min värsta dag - Sterling gick i konkurs = Vår resa till London till nyår blir inte av, så typiskt.
Bye, bye London. :(

Nej nu ska jag få lite plugg gjort! Men ni får ha det bäst.

Bijelo Dugme - tako ti je mala moja kad ljubi bosanac,
Bijelo Dugme - ne spavaj mala dok muzika svira,
dessa låtar är några bland dem bästa, givetvis finns det fler. .D


Kommentarer
Postat av: Stefanhum

Jag lyckades ta mig till London med Sterling sista tur dagen inna de gick konkurs. Men var tvungen att köpa en ny biljett hem, vilket blev beetydligt dyrare. tydligen kan man inte lit apå flygbolag längre.

2008-11-05 @ 14:57:42
URL: http://stefanshumblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0